torsdag 7. juli 2011

Sjå, ho bloggar!

Ja, jeg gjør et nytt forsøk på å blogge..mulig det ikke er helt min greie, men skal gi det et forsøk.

Jeg vil vise hva jeg holder på med om dagene, da jeg har tatt sommerferie og bare går hjemme og fintrør og venter på termindatoen som er 14. august.. jeg fikk plutselig over meg at jeg ville prøve å sy barneklær i og med at jeg venter mitt første barn, så jeg blåste støvet av min Pfaff expression 2026 som har stått ubrukt i skapet i to år.

Her er ei jentebukse i str 68.


Dette er ei sparkebukse jeg sydde i str 68. Den har ikke knapper i beina og kan derfor være litt vanskelig i bruk, men synes den ble litt morsom. Mønsteret er henta fra ei bok fra 1981 med masse retro oppskrifter fra 70-tallet.


2 kommentarer:

  1. Så utrolig flink de er Christine. Skulle tru du hadde sydd i alle år. Og en slik fin reklame for butikken min :) Tusen takk :)Legg meg til som følger hos deg, for her blir det sikkert mer å se etterhvert :)

    SvarSlett
  2. wow den var kul!! :) du er FLINK

    SvarSlett