torsdag 7. juli 2011

Inspirasjon fra boka "Made by me. Sybloggernes beste oppskrifter"

Jeg var så heldig og fikk boka "Made by me" i tidlig bursdagsgave av min mor. Dette er ei alle tiders bok både for nybegynnere og sikkert masse nytt og nyttig for den erfarne syerske også..

Jeg har begynt med små og enkle ting, og det har resultert i en bleiepose og noen smekker.

 Denne bleieposen skal romme 3-4 bleier og en pose våtservietter..-men det har jeg ikke testa ennå. Jeg har sydd den i stoff fra Floken A/S garn&sånt.
Smekkene er sydd i flanell på framsiden og fleece bakom. Tenker jeg kan sette flere knapper i slik at en kan justere størrelsen litt.. disse var fort gjort å sy, og vil tro de kan være praktisk i bruk.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine smekker! De er veldig nyttige her i huset! Lille mann er 3 mnd i morgen og sikkler som bare det, må skifte smekker flerne ganger til dagen!
    Kjempe fin blogg, får masse inspirasjon her ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) smekker har vist seg å være helt en svært praktisk greie, spesielt nå som ungen begynner få tenner og sikler ekstra mye. Så hyggelig å høre at du får inspirasjon her :)

      Slett