torsdag 7. februar 2013

Strikka vest

Før jul fant jeg ut at Erling burde hatt en fin vest til jul som passet til finbuksa og skjorta jeg hadde kjøpt. Desverre ble ikke vesten ferdig til jul, noe jeg vil skylde en del på mønsteret. Jeg la opp og hadde strikka nesten hele bolen da jeg innså at den ble aaalt for stor. Da rekte jeg opp første gang. Andre gang jeg rekte opp bestemte jeg meg for å bytte til pinne nr 2 i stedet for 2,5 som mønsteret sa. Det irriterende var at vesten hadde et mønster som ville blitt kjempefint, men som kom dårlig fram fordi jeg måtte strikke ganske hardt for at strikkefastheten skulle stemme noe som helst.
Litt dårlig bilde. Beklager! Men vesten ble i alle fall ferdig til fotografering av Erling, og den ble fin på, selv om den er litt stor i overvidde.

1 kommentar:

  1. Koseleg å ha besøk av deg på bloggen min! Du verden for ein kjekk kar dette var, då, utruleg stilig med den vesten og lua! Så skjønn!

    SvarSlett