tirsdag 10. juli 2012

the perfect little body

Så har jeg endelig tatt steget ut og sydd en body. Jeg har alltid tenkt at det var for vanskelig, men det viste seg at når jeg fikk tenkt nøye gjennom hvordan det skulle være, så var det jo egentlig ikke så vanskelig :) men derimot noe tidkrevende!
Jeg tok utgangspunkt i et mønster fra Ottobre 2/2012. Jeg gjorde om på knappeåpningen til skuldra, som i mønsteret var framme på halsen. Bodyen er sydd i str 80. Den var litt stor til Erling, men han vokser vel inn i den.


Her er min perfekte lille gutt, kjempeglad og i ny body :) Stoffet er kjøpt på Malika&Rosa og ribb fra stoff og stil.

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott body til den flotte lille Erling! Han blir mer og mer lik mormora synes jeg. :)
    Jeg er storimponert over alt du tryller frem med den symaskinen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) hehe, og jeg som bare har en "vanlig" symaskin.. Erling er visst lik alle mann, små trekk både herfra og derfra :)

      Slett
  2. Så fin den var Christine. Her får jeg ikke sydd noe for tiden, men har så lyst å sy en sånn bukse som du sydde. Har du prøvd flere? Body tør jeg ikke begi meg inn på! Herlig gutt Erling er. :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Har begynnt på ei ny bukse, men så ble den liggende..ikke bare bare å finne tid til alt man har lyst til :)

      Slett