fredag 12. august 2011

Mens vi venter...

Jeg kunne jo godt gjort som alle andre og bare kjøpt stelleveske til den nye fine barnevogna, men for å ha noe å sysle med så var det jo greit å prøve og sy ei selv. Dette var faktisk et veldig morsomt prosjekt, kanskje spesielt fordi jeg ikke hadde noe mønster jeg arbeidet ut fra.

Veska er sydd i mørk brun cordfløyel (11 wales) fra stoff og stil.


Jeg laga ei stor lomme på framsia under lokket, og satte i en trykknapp på tvers over veska så den ikke skal bli så stor og løs.
Foret inni er også kjøpt på stoff og stil.


Her skal i alle fall være god nok plass inni..

Og mens jeg venter på at babyen skal komme, så har jeg strikket litt på dette helseteppe
Det er strikket i 2 tråds garn fra nøstebarn.. har hørt så mye skryt av dette ubehandla garnet, så jeg måtte gi det et forsøk..jeg er altså kommet halvveis i dette prosjektet, så har enda 100 g som skal strikkes i bare rett masker og på pinne 6! Så jeg har enda noe å gjøre mens jeg venter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar